

En praktisk tilnærming til skjønnhetssøvn
Å sove på ryggen er noe mange anbefaler for å unngå å rynke til fjeset på natta. Vi tenker at det kanskje er bedre om man ikke stresser med hvordan man sover, men får så god søvn som mulig når man først gjør det. Uten å tenke på hvilken stilling du gjør det i. Skulle rynker og linjer allikevel føre til søvnløse netter så er det alternativ der ute. Vi har funnet noen av dem.

Litt om Mad Hippie og favoritter i sortiment
Det er ingen mangel av merker på hudpleiemarkedet. I denne spalten kommer vi derfor til å se nærmere på noen av merkene vi synes er spesielt spennende, som overrasker eller som har noe annet interessant ved seg. Denne gangen er det den «naturlige» merkevaren Mad Hippie vi ser nærmere på.

Litt om merkevaren Linda Johansen og favoritter i sortiment
Det er ingen mangel av merker på hudpleiemarkedet. I denne spalten kommer vi derfor til å se nærmere på noen av merkene vi synes er spesielt spennende, som overrasker eller som har noe annet interessant ved seg. Først ut er en merkevare fra en kjendis, Linda Johansen.
Solkrem for vintersesongen
Vi går lysere dager i møte. Forhåpentligvis på flere måter. Selv om det ikke er vår helt ennå, så trenger vi solbeskyttelse. Snø og is reflekterer opptil 90% av UV-strålene.

Anmeldelser av Elixir Niactil 4%
Hudpleie er irriterende individuelt. Man må derfor lete litt for å finne sine favorittprodukter. Niactil 4% fra Elixir Cosmeceuticals er et produkt som har fått såkalt “kult”-status i Norge og er elsket av mange, uavhengig av hudtype og hudtilstand. Dette produktet har beholdt sin popularitet over tid, uavhengig av trender og nye produktlanseringer. Vi lot noen av leserne teste, og skrive sine anmeldelser av produktet.

Produkter til hals og utringning
Å begynne å tenke på halsen mht. hudpleie er nok kanskje for spesielt interesserte. Men nå er det altså slikt at de som er spesielt interesserte har et langt bedre utvalg i gode produkter enn det som har eksistert tidligere.

Om deodorant/ antiperspirant og kreftrisiko
En god, gammel teknikk innenfor markedsføring er å skremme forbruker. «Ikke bruk de farlige produktene til vår konkurrent, bruk våre produkter som er bedre for deg». Overlevelsesinstinktet gjør at vi på automatikk velger de alternativene som logisk sett virker mildere og snillere. Deodorant og spesielt antiperspirant har vært gjenstand for bekymring i forbindelse med kreftrisiko. Vi har tatt en liten gjennomgang for å få klarhet i hva de som er smartere enn oss, sier om det.
Favorittprodukter med favorittingredienser
Det finnes et vanvittig utvalg av produkter, og det er ikke bare lett å navigere den jungelen. Her har vi gjort et forsøk på å gjøre det litt lettere. Vi har samlet et knippe effektive favorittprodukter med dokumenterte, aktive ingredienser høyt på ingredienslista.